Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto

Informacje o wypożyczalni

Super hit

Motorower Junak 905

Motorower Junak 905

5 749,00 zł brutto4 673,98 zł netto

Kontakt

  • Moto-Tech
    Jarosław Szeja
    ul. 1 Maja 50
    43-246 Strumień
    NIP: 548-241-97-04
  • E-mail:biuro@moto-tech.pl
  • Telefon33-857-12-30
    512-39-04-39
    508-11-31-31
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 17.00, w soboty 8.00 - 13.00

Systemy płatności

  • Credit Agricole Raty

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
» LEŚNICTWO

LEŚNICTWO

Jesteśmy firmą zajmującą się w dużym stopniu marką STIHL. Jednakże jako serwis oferujemy usługi naprawy wszystkich urządzeń spalinowych używanych w leśnictwie.
 

W warsztacie posiadamy profesjonalne narzędzia i urządzenia które umożliwiają wykonywanie napraw w sposób technologiczny przewidziany przez producenta sprzętu. Są to: pompy podciśnieniowe do badania szczelności silników, myjka ultradźwiękowa do czyszczenia gaźników i drobnych części, myjka warsztatowa do czyszczenia większych elementów, instalacja pneumatyczna z kompresorem dużej mocy, ściągacze łożysk, stanowisko do konfekcjonowania i ostrzenia łańcuchów tnących, mierniki elektryczne, spawarkę typu migomat, szlifierki, wkrętarki akumulatorowe, klucze dynamometryczne, metryczne, calowe oraz specjalne.
 

Zatrudniamy doświadczonych mechaników którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach organizowanych przez firmy z którymi współpracujemy. Mechanicy mają do dyspozycji zestaw komputerowy ze specjalistycznymi programami serwisowymi. W naszym zakładzie naprawy wykonujemy tylko w sposób technologiczny, po wykonaniu diagnozy serwisant telefonicznie informuje klienta o orientacyjnych kosztach i terminie usunięcia awarii.

 

Warsztat serwisowy w firmie handlowej to nie tylko wsparcie serwisowe dla klientów w przyszłości gdy maszyna ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu ale także pomoc w razie problemów z nowym sprzętem. W obrocie handlowym obowiązuje zasada „za jakość towaru odpowiada sprzedawca„ . Jeżeli klient kupuje produkt poprzez sklep internetowy lub w hipermarkecie to do tego sprzedawcy kieruje reklamacje dotyczące problemów technicznych z zakupionym sprzętem. Częstym problemem są uszkodzenia nowych maszyn kupionych w sprzedaży wysyłkowej lub markecie. Brak przeszkolenia przy sprzedaży lub nieprawidłowy montaż maszyn skutkuje poważnymi awariami które naprawiane są na koszt klienta.


Przejdź do strony głównej